Coronavirus – Alle clubactiviteiten tot en met 31 maart geannuleerd

De afgelopen dagen is het aantal besmettingen met het corona-virus in Nederland en specifiek in de regio Tilburg/Breda sterk toegenomen. Deze toename heeft geleid tot verscherpte adviezen van het RIVM en adviezen van NOC-NSF en NTFU met betrekking tot sportbeoefening in Noord-Brabant en daarbuiten.

Het kabinet heeft opgeroepen sociale contacten sterk te verminderen. Als bestuur van WV de Vrije Coureur ondersteunen wij deze oproep en hebben wij besloten om met onmiddellijke ingang alle clubactiviteiten, waaronder clubritten tot en met eind maart te annuleren.

Uiteraard staat het iedereen vrij om groepjes te vormen om mee te gaan fietsen, dit mag ook zeker via de Vrije Coureur groeps-app worden geregeld, maar gebruik hierbij vooral je gezonde verstand en neem niet onnodig veel risico.
We begrijpen dat dit een onpopulaire maatregel is, maar gezien het toenemend aantal besmettingen in met name onze regio vragen om jullie begrip hiervoor.

Neem de juiste beslissingen, gezondheid staat voorop! Mochten jullie hier vragen over hebben dan horen we het graag, houd voor de ontwikkelingen rondom het virus ook de website van het RIVM in de gaten.

Dit vind je misschien ook leuk...