1e wedstrijd Voorjaarscompetitie

Ondanks de gure weersomstandigheden mochten wij vanochtend toch 10 helden aan de start van onze Voorjaarscompetitie verwelkomen. Hoewel wij bij vriendelijker weer een veel breder deelnemersveld hebben werd er niet minder hard gestreden om de ereplaatsen.
Vrijwel direct van de meet af aan lag het tempo hoog, ook al zorgde dit pas laat in de wedstrijd voor een knip in de wedstrijd. In de laatste ronden vormde zich het groepje dat de ereplaatsen mocht gaan verdelen. Door een sterke eindsprint bereikte John de Leeuw net voor Glen Bogaerts de finish, vlak daarachter kwam Bas Jumelet als derde over de streep.

De volledige uitslag staat hieronder. Tot volgende week, hopelijk zijn de weergoden ons dan wat gunstiger gestemd en starten we dan met een ouderwets grote groep.

Uitslag 1e
wedstrijd