Clubkampioenschap op 8 december

Door verschillende oorzaken is het er de afgelopen jaren helaas niet van gekomen om te strijden voor het clubkampioenschap, daar gaan we dit jaar verandering in brengen. Het clubkampioenschap wordt op 8 december verreden als onderdeel van de Vijf Eiken Cross!

Ons kampioenschap zal worden verreden binnen de reguliere startblokken van de cross, in 2 leeftijdscategoriën; 50- en 50+. Er zullen dus 2 clubkampioenen worden gehuldigd! Zoals in het artikel hierboven staat vermeld zijn de starttijden als volgt: 50 jaar en ouder start om 13:35 uur en de crossers onder de 50 jaar start om 14:25 uur.

Deelname aan het clubkampioenschap is kosteloos (bij de overige cross dagen betalen leden het reguliere inschrijfgeld), wel betaal je € 5,- borg voor het rugnummer.
Voorwaarde om te kunnen meestrijden voor deze eervolle titel is dat je in (de huidige) clubkleding van de Vrije Coureur aan de start verschijnt. We gaan er niet van uit, maar mocht het weer zo belabberd zijn dat je daar eigenlijk je mooie groene clubtricot niet aan wil bloodstellen dan volstaat het om een Vrije Coureur windvest te dragen, zodat je in ieder geval herkenbaar als lid.

We zien jullie graag in grote getale aan de start op zaterdag 8 december! Mocht je zelf geen cross ambities hebben, dan zou het gezellig zijn als je crossers komt aanmoedigen.